دومین لژیونر والیبال دختران امروز می رود

بعد از مائده برهانی، زینب گیوه امروز(پنجشنبه) راهی بلغارستان می‌شود تا به عنوان دومین لژیونر والیبال بانوان ایران، با تیم شومن کلاب قرارداد امضا کند.

دومین لژیونر والیبال دختران امروز می رود

به گزارش هوادار، بعد از مائده برهانی، زینب گیوه امروز  ساعت 16 راهی بلغارستان می‌شود تا به عنوان دومین لژیونر والیبال دختران ایران، با تیم شومن کلاب قرارداد امضا کند.

ملی‌پوش والیبال ایران سرانجام موافقت مسئولان دانشگاه آزاد را برای حضور در لیگ بلغارستان جلب کرد و  امروز برای عقد قرارداد راهی این کشور می‌شود.

زینب گیوه آخرین بازی خود را برای تیم دانشگاه آزاد  ظهر امروز مقابل پارسه تهران انجام داد.

افزودن نظر

اخبار بانوان

راه یابی 24 کاراته کا دختر به اردوهای تیم ملی

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۳:۳۱

هوادار گزارش می دهد - در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر۲۱ سال، ۲۴ کاراته کا به اردوها راه یافتند.

ملی پوش اسلالوم بانوان : برای قهرمانی در مسابقات آسیایی اندونزی پارو می‌زنم

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۲:۴۲

ملی پوش تیم اسلالوم بانوان با اشاره به مسابقات آسیایی اندونزی در سال آینده میلادی گفت: در حال حاضر مهم‌ترین رویداد پیش رو، این مسابقات است که برای قهرمانی در آن خودم را آماده می‌کنم و...

نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال استعفا داد

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ ۱۵:۵۹

به نظر می‌رسد نایب رییس فدراسیون والیبال از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

کریمی: در چند سال گذشته دختران ایرانی تاریخ ساز شده اند - امیدوارم جوری شود که به پیشنهادهای خارجی فکر نکنم

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ ۱۵:۰۹

فرشته کریمی، پوش فوتسال کشورمان گفت: ایران شناسنامه من و همه ایرانی ها است. من در انتخابات شرکت می کنم و رای می ‏دهم، به دلیل این که دوست دارم خودم برای جامعه ام و سرنوشتم تصمیم بگیریم .&rlm...

حضور اولین دختر مسلمان آمریکایی با حجاب در مسابقات بوکس این کشور

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ ۱۳:۴۱

نوجوان ۱۶ ساله مسلمان آمریکایی به عنوان اولین بوکسور با حجاب در مسابقات بوکس آمریکا شرکت می‌کند. فدراسیون بوکس آمریکا اخیرا محدودیت پوشش حجاب در مسابقات را حذف کرده است.

سرمربی از دختران والیبالیست دعوت کرد

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ ۰۹:۴۱

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال دختران 16 بازیکن را به چهارمین مرحله آماده سازی این تیم دعوت کرد.

پیروزی والیبال بانوان ایران در بازی دوستانه

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۲۳:۳۵

هوادار گزارش می دهد - تیم ملی والیبال بانوان امید ایران در یک بازی تدارکاتی به پیروزی رسید.

تمرین دختران تکواندوکار در آکادمی ملی المپیک برای باکو

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۱۵:۵۱

اردونشینان تیم‌ملی تکواندو دختران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.

ادامه همکاری با مایدا معلوم نیست- افشاردوست: نیاز به بررسی بیشتری داریم

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۱۲:۰۲

فدراسیون والیبال ایران برای ادامه همکاری با مایدا چیچیچ سرمربی تیم بانوان هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

برنامه جام باشگاه‌های والیبال آسیا؛ دختران بانک سرمایه با حریف تایلندی شروع می کند

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۱۱:۱۹

تیم والیبال بانوان بانک سرمایه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در نخستین دیدار مقابل نماینده تایلند قرار می‌گیرد.