رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

ابرستاره پرتغالی و بهترین بازیکن سال 2016 گفت: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود.

رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

به گزارش هوادار، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: از ابتدا هدفی جز این نداشتم که در تاریخ فوتبال ماندگار شوم. برای رسیدن به چنین روزهایی خیلی سختی کشیدم و تمرینات بدن سازی مرا کمتر کسی در جهان تحمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود، رسیدن به چنین روزهایی یک معجزه نیست بلکه همه چیز در این جهان حساب و کتاب دارد و من طبق حساب و کتاب فوتبال رشد کردم و به موفقیت رسیدم.

رونالدو در ادامه افزود: اکنون بزرگترین دشمن من، غرور است. باید مراقب این دوست بد باشم. با تمام قدرت به امور خیریه خواهم پرداخت، مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد و زادگاهم در اولویت خواهد بود. رئال مادرید را خانه خود می‌دانم و برای تیم ملی کشورم مانند یک سرباز رفتار خواهم کرد

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

پیروزی لخویا و صعود به عنوان تیم اول گروه

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۲۲:۳۲

هوادار گزارش می دهد - لخویای قطر با شکست الجزیره امارات به عنوان صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

از یادگاری ستارگان فوتبال و بسکتبال برزیل تا یادبود تیتوی کاتالان ها!

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۲۲:۰۲

برای مشاهده پست های جذاب و خبرساز ستاره های ورزش جهان در اینستاگرام، هر روز این بخش را دنبال کنید.

سرنوشت گروه‌های G و H لیگ قهرمانان آسیا به هفته پایانی کشیده شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۲۰:۲۴

هوادار گزارش می دهد - با انجام 4 بازی از گروه‌های G و H سرنوشت تیم‌های صعود کننده به هفته پایانی کشیده شد.

ترکیب لخویا برابر الجزیره اعلام شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۲۰:۱۲

هوادار گزارش می دهد - جمال بلماضی ترکیب ١١ نفره تیمش برای دیدار با الجزیره را اعلام کرد.

شکست خانگی سامسونگ و تساوی امیدوارکننده آدلاید در ژاپن

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۲۰:۰۵

هوادار گزارش می دهد - ۲ بازی هفته پنجم گروه‌های G و H لیگ قهرمانان آسیا با شکست خانگی سوون سامسونگ کره‌جنوبی و تساوی آدلاید یونایتد استرالیا در ژاپن پایان یافت.

پیروزی نماینده کره‌جنوبی مقابل تیم قدرتمند چین

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۹:۵۷

هوادار گزارش می دهد - نماینده کره‌جنوبی موفق شد با برتری مقابل جیانگسو چین امیدهای خود را برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارد.

امیدواری هافبک لیورپول به کسب سهمیه لیگ قهرمانان

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۶:۰۹

هافبک لیورپول با وجود شکست برابر کریستال پالاس نسبت به کسب سهمیه لیگ قهرمانان ابراز امیدواری کرد.

گرت بیل داربی مادرید را از دست داد

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۶:۰۷

مهاجم رئال مادرید نمی‌تواند تیمش را در دو دیدار رفت و برگشت برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان همراهی کند.

بلیند: هر جا مورینیو بخواهد بازی می‌کنم

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۶:۰۶

مدافع هلندی منچستریونایتد می‌گوید هر پستی که مورینیو بخواهد برای این تیم بازی می‌کند.

بازیکنان اینتر در زمین تمرینی‌شان حبس شدند

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۳:۲۱

در واکنش به باخت این هفته نراتزوری در خانه فیورنتینا، باشگاه اینتر برای بازیکنان این تیم مجازاتی در نظر گرفته است.