رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

ابرستاره پرتغالی و بهترین بازیکن سال 2016 گفت: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود.

رونالدو: هدف اصلی من این بود که بخشی از تاریخ فوتبال باشم که به هدفم رسیدم

به گزارش هوادار، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: از ابتدا هدفی جز این نداشتم که در تاریخ فوتبال ماندگار شوم. برای رسیدن به چنین روزهایی خیلی سختی کشیدم و تمرینات بدن سازی مرا کمتر کسی در جهان تحمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون دیگر بخشی از تاریخ فوتبال هستم، این هدف اصلی من بود، رسیدن به چنین روزهایی یک معجزه نیست بلکه همه چیز در این جهان حساب و کتاب دارد و من طبق حساب و کتاب فوتبال رشد کردم و به موفقیت رسیدم.

رونالدو در ادامه افزود: اکنون بزرگترین دشمن من، غرور است. باید مراقب این دوست بد باشم. با تمام قدرت به امور خیریه خواهم پرداخت، مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد و زادگاهم در اولویت خواهد بود. رئال مادرید را خانه خود می‌دانم و برای تیم ملی کشورم مانند یک سرباز رفتار خواهم کرد

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

کلود پوئل: گابیادینی سه گل به ثمر رساند نه دو گل!

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۲:۵۰

هوادار گزارش می دهد - سرمربی ساوتهمپتون در نشست خبری خود به اشتباه داوری در جریان فینال جام اتحادیه اشاره و عنوان کرد بازیکن تیمش سه گل زده است.

هازن‌هوتل:مربی لایپزیگ هستم و به مربیگری بایرن مونیخ فکر نمی‌کنم

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۲:۲۷

هوادار گزارش می دهد - مسئول فنی تیم شگفتی‌ساز آر.ب لایپزیگ احتمال می‌دهد در آینده جانشین کارلو آنچلوتی در تیم بایرن مونیخ شود.

واکنش ستاره PSG به صحبت‌های زیدان

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۲:۲۱

هوادار گزارش می دهد - ستاره جوان و بااستعداد پاری ‌سن‌ ژرمن به سخنانی که زیدان درباره او بر زبان آورد واکنش نشان داد.

پوگبا: برای همین بود که زلاتان را خریدیم

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۲:۱۸

هوادار گزارش می دهد - هافبک فرانسوی با ستایش از عملکرد زلاتان ایبراهیموویچ عنوان کرد به همین خاطر بود که باشگاه زلاتان را خرید تا بتواند تفاوت ایجاد کند.

ماتیاس سامر، میهمان ویژه مراسم قرعه‌کشی د.اف.ب پوکال

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۱:۴۱

هوادار گزارش می دهد - بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال آلمان و مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ، در مراسم قرعه‌کشی جام حذفی کشورش شرکت می‌کند.

سوکراتیس، غایب بزرگ و اجباری دورتموند در جام حذفی

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۱:۳۸

هوادار گزارش می دهد - تیم فوتبال بورسیادورتموند در مصاف جام حذفی با اشپورت‌فروینده لوته امکان استفاده از مدافع میانی و ملی‌پوش یونانی خود را ندارد

یاران دنیل داوری میهمان فرانکفورتی‌ها

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۱:۳۵

هوادار گزارش می دهد - یاران دنیل داوری در دور جدید جام حذفی ژرمن‌‌ها میهمان اینتراخت فرانکفورت هستند.

خط و نشان لوئیس انریکه برای رئال مادرید

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۱:۰۴

هوادار گزارش می دهد - سرمربی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا گفت: شک ندارم که به صدر باز می گردیم و قهرمان لالیگا خواهیم شد.

مانسانو: زرد همیشه بهتر از سفید است

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۱:۰۰

هوادار گزارش می دهد - ریاست باشگاه ویارئال اسپانیا پس از شکست تیمش برابر رئال مادرید نتوانست جلوی اشک خود را بگیرد و مقابل دروبین‌ها گریست.

روستوف پیشنهاد گزاف چینی‌ها برای سردار آزمون را رد کرد

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ۱۰:۵۶

یک رسانه روسی عنوان کرد سردار آزمون پیشنهادی گزاف از لیگ فوتبال چین را رد کرده است تا در روستوف بماند.